Головна Продукція BIZOL Продукція XENUM Контакти Статті Зробити замовлення
Базові оливи Базові оливи для мастильних матеріалів вантажних автомобілів. За винятком рослинних олій, як, наприклад, рапсова олія, усі базові оливи, для мастильних і гідравлічних масел, а також палива, мазуту, бітуму і багатьох інших синтетичних матеріалів добуваються з нафти. З точки зору структури всі вище названі продукти є з'єднаннями елементів вуглецю ( C = Carboneum) і водню ( H = Hydrogenium), які один від одного відрізняються, передусім, молекулами вуглеводню різних розмірів. Проста вуглеводнева речовина - метан CH4 - є також основним складником природного газу. Практично можлива майже нескінченна кількість різних за величиною молекул. Залежно від кількості C -атомів в молекулі, можна розрізнити: Мастильні матеріали можуть на практиці вироблятися за допомогою різних технологій: Відділення рафінату, що є фракцією від C20 до C35, яка із самого початку знаходиться в нафті;  Гідрокрекінгове масло (синтетичне масло HC) - компоненти нафти більш C35 розбиваються до розмірів молекул мастильного масла (крекингуєтся), а вільні місця, що утворилися, насичуються воднем (гідреруєтся); Синтетичні вуглеводні - компоненти нафти менш C12 спочатку крекингуются до газів, C2 (етилен) або C4 (Бутилен). Потім ці молекули газу поступово доводяться до величини молекул мастильного масла (синтезуються). З етилену при цьому з'являється поліальфаолефін (PAO), з Бутилену - поліізобутилен (PIB). Усередині молекул можливі як прості, подвійні і потрійні з'єднання, так і нерозгалужені і розгалужені ланцюги і кільця, а також їх комбінації. Для мастильних матеріалів особливо підходять розгалужені ланцюги (ізо-парафіни або ізо-алкани) або кільця (цикло-парафини або цикло-алкани), дві ці форми мають тільки прості зв'язки. У рафінатів можлива безліч різних молекулярних структур. Гідрокрекінгові масла складаються, головним чином, (а синтетичні вуглеводні майже виключно) з ізо-парафінів або ізо-алканів. Первинні рафінати Початковий продукт - нафта. Процес виробництва: Дистиляція: нагрівання/випаровування/конденсація нафти і при цьому отримання бензину і проміжного продукту дистиляції (дизель, мазут EL). Вакуумна перегонка: залишок від дистиляції дистилюється у вакуумі, отримання масел різної в'язкості. Рафінування: видалення небажаних складових частин, внаслідок цього, наприклад, покращується опір старінню. Депарафінізація: виморожування парафіну, внаслідок чого покращується якість стійкості до низьких температур.   Вторинні рафінати Початковий продукт - відпрацьоване масло. Відстоювання/фільтрування від води і твердих сторонніх речовин. Дистиляція 1-го ступеня : відділення вуглеводню, киплячого при температурі до 360°C. Вакуумна дистиляція 2-го ступеня: рафінування і отримання двох шарів з різною в'язкістю.   Поведінка масел на практиці Первинні рафінати Рафінати мають звичайну стійкість до старіння, і їх виробництво відносно недороге. Чим нижча їх в'язкість, тим вищі їх втрати на випар при високих температурах, що обумовлює підвищене споживання двигуном масла. Їх поведінка при низьких температурах (точка загустіння) помірно і майже завжди повинна покращуватися відповідними присадками. Їх показник в'язкості - приблизно від 90 до 100, тобто це однодіапазонні масла. Якщо з них необхідно отримати багатодіапазонне масло з вищим показником в'язкості, то цього можна досягти тільки додаванням покращувачів індексу в'язкості. Вторинні рафінати У своїй поведінці на практиці вони схожі на рафінати. Гідрокрекінгові масла і синтетичні вуглеводні Особливою перевагою цих типів базових масел в порівнянні із  звичайними рафінатами є їх істотно більш рівномірна структура. Завдяки цьому у них вища стійкість до старіння і менш значні втрати на випар. Гідрокрекінгові масла - це багатодіапазонні масла, чий показник в'язкості знаходиться між 130 і 150. Поведінка при низьких температурах дуже хороша, особливо у PAO, і точка загустіння лежить нижче - 50°C. Через більш дорогий процес отримання ціна базових масел, як гідрокрегінгових так і синтетичних вуглеводнів, значно вища, ніж у рафінатів. За матеріалами bizol.com
Природний газ	    Метан C1	 Попутний газ	    Етилен C2, Пропан С3, Бутен C4	 Бензин/супер	    C5 до C12	 Дизель/мазут	    C5 до C12	 Мастильні масла	    С20 до C35 	 Вакуумний газойль/мазут S	    вище C35	 Бітум	    вище C80 	 Синтетичні матеріали (пластмаса)	    вище C100
Bizol ATF Трансмісійна рідина Стійка до старіння та хімічно стабільна рідина для коробок передач. Має відмінне співвідношення температури та в'язкості, що допомагає зберігати хороші властивості при холодних умовах. Використовується в механічних і автоматичних  трансмісіях, перетворювачах крутного моменту і різних сервоприводах. Bizol ATF є багатофункціональною гідравлічної рідиною. Навіть у найтяжких умовах і при значних коливаннях температури гарантує надійну роботу гідравлічних приводів. Забезпечує захист від корозії.
Xenum VX Gear Добавка в трансмісійне масло Кероміко-естеровий комплекс дозволяє формувати надзвичайно стійку для високого тиску захисну плівку, яка істотно знижує тертя і знос. За рахунок виключно високої адгезивності ця плівка весь час зберігається на поверхнях тертя.
ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ
АВТОКРАМНИЦЯ ФОРСАЖ ФОРСАЖ
Офіційний представник торгових марок Xenum та Bizol