Головна Продукція BIZOL Продукція XENUM Контакти Статті Зробити замовлення
Міжнародні системи класифікацій моторних олив Поняття "Моторна олива HD" раніше було переходом від, чистих мінеральних олив без присадок (бездомішкові масла) до домішкових моторних олив. У 1941 році уперше з'явилося скорочення "HD" (Heavy Duty = важке навантаження) в специфікації до моторних олив, які видавалися американською армією і означало моторні оливи, які за допомогою добавок (присадок) були в змозі відповідати вимогам армії США. Сьогодні це скорочення втратило сенс. Приблизно у той же самий час Американський нафтовий інститут (API) паралельно з вище описаними специфікаціями виробив класифікацію для моторних олив. Класифікаційна система API робить відмінності між класами S і C. Під S -класом розуміють оливи, які використовують на сервісних (S = Service) станціях (у США виключно бензинові двигуни), під C -класом розуміють масла для дизельних двигунів (C = Commercial). Друга буква після S або C означає відповідний рівень якості моторних олив. Буква, що за абеткою стоїть вище, означає попередній стандарт якості. SA бездомішкові масла; SB масла з добавками для захисту від старіння і присадки від зносу; SC масла цього класу відповідали в 1964-67 рр. вимогам американських виробників двигунів; SD для американських автомобілів 1968-71 року випуску; SE поліпшене SD для років випуску від 1972 до приблизно 1980; SF поліпшений захист від окислення, зносу, відкладень і корозії. Відповідно до вимог американських виробників двигунів з 1980 р.; SG з березня 1988 р. Дійсно з підвищеними вимогами відносно старіння і осідання шламу при низьких температурах; SH діє з 1993 р. Масла SH повинні витримати різні рекомендовані тестові процедури за жорсткиз контрольованих умов; SJ діє з 1996 р. В порівнянні з SH менший зміст фосфору, менша схильність до випару, вища стійкість до старіння; SL діє з 2001 р. Задовольняє вимогам виробників чотиритактних бензинових двигунів; SM діє з 2005 р. Володіють більш високими показниками захисту від окислення і передчасного зносу деталей двигуна. Також підвищені стандарти властивостей моторних олив при низьких температурах. SN діє з 2010 р. Зменшений дозволений вміст фосфору для сумісності із сучасними системами нейтралізації вихлопних газів. Поліпшений захист від високотемпературних відкладень на поршнях. Більш жорсткі вимоги до контролю сажі та сумісності з ущільнювачами. Класи SE, SF, SG, SH - більше недійсні! CA переважно для дизельних двигунів з меншим навантаженням, відповідає нормі MIL - 2104A (1954 року); (MIL - специфікація американської армії) CB для середніх навантажень, відповідає нормі MIL 2104A, доповнення 1 CC для середніх навантажень, відповідає нормі MIL 2104B (1961 року) CD масла для важких навантажень, відповідає нормі MIL 2104C CE для легкових і вантажних автомобілів з дизельними двигунами. У Європі не має значення. CF подібно до CD, але тестові процедури проводяться з двигунами нового покоління CF-2 діє з 1994 р.. Для двотактних дизельних двигунів, замінює також клас SD - II. CF-4 діє з 1990 р. Viertakt - Diesemootoren, замінює також CC, CD, CE. CG-4 діє з 1994 р. замінює також h CF - 4 CH-4 діє з 1998 р. замінює також SG - 4 CI-4 діє з 2002 р. замінює також CH - 4 CJ-4 діє з 2006 р. замінює також CI - 4. Рекомендовані для двигунів, обладнаних дизельними сажовими фільтрами та іншими системами обробки вихлопних газів. Класи CC, CD, CD - II, CE більше недійсні! Класифікаційна система API орієнтується на автомобілі, наявні на американському ринку. Тому цю систему можна тільки умовно переносити на вимоги за якістю, які існують в Європі. Європейські автомобілебудівники розвинули на основі описаної ситуації з Координаційною Європейською Радою (CEC) серію лабораторних та стендових випробувань і створена Європейська система класифікації CCMC . Відповідно до сфери застосування моторних олив, так само, як і в системі API, вони розділяються на різні класи. Буква G означає бензин, D означає дизель (Commercial) і PD дизельний мотор для легкового автомобіля. Цифри 1-5 після відповідної букви відображують клас якості, при цьому цифра 5 виражає найвищий клас. З кінця 1991 року класифікаційна система CCMC більше не розширювалася (не додавалося нових поколінь двигунів), через це уявлення про рівень якості моторних олив вже з 1992 року було неточним. З 1 січня 1996 року після 4-річного розвитку європейська класифікаційна система моторних  олив називається ACEA. ACEA описує сьогодні мінімальні вимоги до моторних олив. Також і в цій системі є комбінація букв і цифр, залежно від мети застосування олив. Класи якості A1, A2, A3, А4, А5 - для бензинових двигунів (А4 зарезервоване для двигунів з прямим уприскуванням), B1, B2, B3, В4, В5 - для легкових дизельних двигунів, E1, E2, E3, Е4, Е5, Е6, Е7 - для вантажних дизельних двигунів (Commercial). Для бензинових двигунів вимоги до двигунів між продуктами згідно ACEA A1 і продуктами згідно ACEA A3 вважаються рівноцінними. ACEA A1 все-таки додатково включає, крім усього іншого, вимога по економії палива > 2,5% порівняно з еталонним паливом (15W-40) в тісті по споживанню палива M111. Цей тест, у відмінності від тесту ECE, виробляється не на роликовому стенді. Вимога по економії палива сьогодні виконується тільки продуктами з дуже низьким рівнем в'язкості. Еталоном для цього служить показник HTHS(висока температура - високе зрушення) - параметр для кінетичної в'язкості моторного мастила при 150°C. Дозволяє визначати стійкість моторних мастил до зрізу при високих температурах. Граничний показник досі був HTHS > 3,5 mPas. Падіння HTHS до 2,9 mPas можливо тільки в цьому класі ACEA A1 або також в області дизельного палива ACEA B1. Нині продукти по ACEA A1/B1 допускаються тільки Renault і Ford для бензинових двигунів. Усі інші виробники не допускають такого застосування. Система класифікації дизельних двигунів аналогічна системи для бензинових. Тут, як вже описувалося вище, є п'ять класифікацій: B1, B2, B3, В4 і В5. Вимоги по двигунах між класами ACEA B1 і ACEA B3 не порівнюються. Категорія А/В. А - бензинові двигуни, В -дизельні двигуни. Категорія С. Двигуни з системами доочистки вихлопних газів. Категорія E. Для дигунів важкої техніки. Класифікації моторних олив для двотактних двигунів По суті, сучасне моторне мастило для двотактних двигунів має ті ж завдання і функції, що і моторні мастила для чотиритактних бензинових двигунів, а саме: змащувати, охолоджувати, захищати, ущільнювати і очищати. Природно, масло для двотактних двигунів повинне також і захищати від зносу, знижуючи тертя. На відміну від чотиритактних двигунів, двотактні двигуни отримують мастило або з суміші палива з оливою або - як це усе частіше буває у сучасних двотактних двигунів - отримують паливо через систему змащення (роздільна система мащення). Незалежно від суміші палива з маслом в двотактних двигунів має місце так зване змазування з втратами, тобто використовуване масло спалюється. Також і для двотактних двигунів є тест по нормованій роботі двигуна, щоб описати ефективність масла. Класи API для двотактних двигунів Необхідні перевірки роботи двигунів для опису ефективності масла більше не можуть проводитися, оскільки двигуни, які фігурують в класифікаціях API вже більше не виготовляються. Тому вже не можна співвідносити класи API з сучасними двотактними моторами. Були дійсні: API - TA (TSC - 1) для мопедів API - TB (TSC - 2) для моторолерів і мотовелосипедів API - TC (TSC - 3) для двигунів великої потужності Класифікації моторного мастила для двотактних підвісних моторів (човни) Висока питома потужність підвісних двигунів з водяним охолодженням і відносно невисокі температури експлуатації і вихлопних газів вимагають спеціальних масел для двотактових двигунів. Національна морська асоціація виробників NMMA (США). Окрім іншого, визначає вимоги для двотактних моторних олив, що використовуються в моторах водного транспорту описує спеціальний тестовий процес для підвісних двигунів з водяним охолодженням виробництва США. BIA TC - W, API TCW і з січня 1996 NMMA TC - WII для сьогоднішніх двигунів більше не актуальні. Замість цього, зараз є масла згідно NMMA TC - W 3 Тестовий цикл 3 для двигуна з водяним охолодженням . Класифікації API для трансмісійних масел для вантажних машин GL 1 Бездомішкові трансмісійні масла для зубчатих і черв'ячних передач, а також для осьових приводів для головних передач з косими і прямими зубами для нормальних умов експлуатації, при цьому можуть бути додані корозійні і окислювальні інгібітори. GL 2 Трансмісійні масла для головних передач з черв'ячними передачами, які, згідно з вимогами, не можуть експлуатуватися бездоганно з трансмісійними маслами згідно GL 1. GL 3 Слаболеговані (EP - зовнішній тиск) трансмісійні масла для нормальних і спеціальних коробок передач, а також головних передач при нормальних і середній складності умовах експлуатації. GL 4 Трансмісійні масла для головних передач з гіпоїдним зачепленням за нормальних умов експлуатації, а також для нормальних і спеціальних коробок передач і роздавальних коробок для важких умов експлуатації; приблизно відповідає MIL - L 2105. GL 5 Трансмісійні масла для великих навантажень головних передач з гіпоїдним зачепленням, частково також для коробок передач і роздавальних коробок; приблизно відповідає MIL - L 2105 B; трансмісійні масла класу API GL 5 з характеристикою для універсального використання відповідають MIL - L 2105 C/D. GL 6 Трансмісійні масла для дуже великих навантажень головних передач з гіпоїдним зачепленням (зміщення осі на 25% від діаметру веденого конічного зубчастого колеса). Нині дія припинена. API GL 6 еквівалентно специфікації Ford M 2C-105 A. Гіпоїдні трансмісійні оливи Мастильні масла для великих навантажень з добавками проти зовнішнього тиску для поліпшення якості змазування і для запобігання задирів. Головним чином, використовується для головних передач вантажних автомобілів, як для конічного приводу (гіпоїдна передача) із спіральними зубами, так і із зміщеною віссю. Автоматична трансмісійна рідина Рідини ATF - спеціальні мастильні речовини, що відповідають особливим високим вимогам залежно від функцій машин з автоматичними передачами. Тут потрібні хороші якості при низьких температурах, стійкість до задиру, висока стійкість до окислення, низьке спінювання і здатність віддачі повітря, задані якості при терті, якості протистояння зовнішньому тиску, і так далі Класи JASO У JASO представлені усі великі японські виробники двохактних двигунів з найстрогішими на даний момент вимогами до масел двотактних двигунів. Вирішальними критеріями на даний момент є: чистота двигуна, якість змазування, засмічення вихлопної системи і скорочення вихлопних газів. Класи ISO   Нині розроблена європейська класифікаційна система. Класи ISO EGB і EGC порівнянні з відповідними класами JASO, при цьому ISO - L - EGD представляє значно вищий рівень потужності двигуна. За матеріалами bizol.com, частково - elf-lub.ru 
ACEA A3/A4/A5 Без економії малива	З економією палива 	Низький		 	вміст	C4	C1 	SAPS 	Середній		 	вміст	C3	C2 	SAPS ACEA E4 / E6 / E7 / E9
Xenum GP 10w40 Напівсинтетична моторна олива з графітом Моторне масло що містить колоїдні мікрочастинки графіту. Ця технологія ідеальна для всіх сучасних та старих двигунів авто. Продукт перевершує традиційні моторні масла. Завдяки спеціальним присадкам зменшує тертя між деталями двигуна, що знижує зайві витрати енергії. Ефективно захищає від контактів метал-метал. Призводить до збільшення коефіцієнта корисної дії двигуна та до подвійного захисту від зносу на фоні звичайних напівсинтетичних масел. Знижується шум двигуна, відчутно підвищує економію палива.
Bizol Rust Remover Розчинник іржі з MoS2 та графітом Ефективний засіб для роз'єднання приржавівших деталей. Має високу проникну здатність. Містить дисульфіт молібдену завдяки чому знижує тертя та пришвидшує процес розєднання деталей
ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ
Bizol Rust Remover
Xenum GP 10w40 АВТОКРАМНИЦЯ ФОРСАЖ ФОРСАЖ
Офіційний представник торгових марок Xenum та Bizol